USA #8 (DS)

Data otrzymania: 19.04.2011

Od czasu jak zarejestrowałem się na postcrossing.com chodziła mi po głowie myśl żeby spróbować skompletować pocztówki z wszystkich stanów USA. Dziś zrobiłem pierwszy krok w tę stronę. Audrey z Alaski zgodziła się na wymianę i oto dziś dotarła niezwykle urokliwa pocztówka.
Humbak- gatunek walenia, dorosłe osobniki osiągają zazwyczaj 14-17 metrów długości i 30-45 ton masy. Humbaki słyną z wyjątkowych pieśni, niskich złożonych dźwięków, słyszalnych na przestrzeni setek kilometrów, trwających około 10-25 minut.Występuje prawie we wszystkich morzach i oceanach świata prócz skrajnych obszarów arktycznych.
Audrey napisała mi że jak na Alasce jest wiosna bądź lato to humbaki przypływają w te rejony w poszukiwaniu pokarmu.

1 komentarze:

Licka pisze...

Cudowna, marzy mi się kartka właśnie z Alaski :)

Prześlij komentarz