USA #33


Data otrzymania: 31.10.2011
Odległość: 7,032 km
Czas podróży: 41 dni

Pierwszy raz mnie to spotkało żeby ktoś do mnie przysłał wiadomość z pytaniem czy nie otrzymałem od niego pocztówki bo wysłał już dość dawno i powinna już dojść.
Troszkę mnie to zasmuciło bo byłem pewien że już tej kartki nie zobaczę. Jaka była moja radość gdy wczoraj wróciłem z pracy i na biurku leżała pocztówka idealnie pasująca do opisu nadawcy. Całość pięknie zdobi Pixarowy znaczek.
Pittsburgh - miasto w USA, w stanie Pensylwania, siedziba hrabstwa Allegheny.
Założony w 1754 roku przez Francuzów jako Fort Duquesne. Dwa lata później przejęty przez Brytyjczyków. Nazwa pochodzi od polityka Williama Pitta. Pittsburgh prawa miejskie otrzymał w 1816 rok.

https://lh5.googleusercontent.com/--41wO9Qk0QU/Tq-0wRucnYI/AAAAAAAAAp8/FtG3KE04224/s200/24.jpg

1 komentarze:

Pasażerka pisze...

świetna panorama!

Prześlij komentarz