Japonia #2, #3, #4



Data otrzymania: 8.07.2011

A to dziś spotkała mnie niespodzianka. Dotarła przesyłka z Japonii od Lyo. Nie dawno moja żona zapoznała mnie z pięknem japońskich pocztówek typu Gotochi. Powiedziała że chciałaby zbierać takie kartki. Od razu postanowiłem umówić się na swapa. I oto owoce tej wymiany. Lyo nie tylko przysłała nam umówioną pocztówkę ale dodała od siebie kartkę "skrzynkę na listy". Nie wiedziała do jakich celów nam te pocztówki, więc pozostawiła je puste. Pozdrowienia postanowiła napisać na jeszcze jednej kartce. Wybrała piękną pocztówkę 3D z rybkami. Niezmiernie się cieszę z dzisiejszych zdobyczy. Nie dość że pierwsze Gotochi Cards ( radość Ani bezcenna),to jeszcze bonusowa pierwsza moja pocztówka 3D.

3 komentarze:

Karo pisze...

Bajera normalnie!

Ola pisze...

fantastyczne, bardzo mi się podobają ;-)

Dominik pisze...

Ja się chyba z tą samą Lyo niedawno wymieniałem. Też dostałem zamek w Osace, bociana z Hyogo i pocztówkę dźwiekową

Prześlij komentarz