Wielka Brytania #2, #3, #4, #5


Data otrzymania: 21.10.2011

Z tych pocztówek cieszę się chyba najbardziej. Chyba nawet jestem troszkę dumny z nich. Już wyjaśniam dlaczego. Mili spodobała się nazwa tego bloga i z ciekawości zaglądnęła. Natrafiła na pocztówkę z Wielkiej Brytanii. Troszkę psioczyłem tam, że mało angielska ta kartka. A że Mila mieszka właśnie na wyspach to wyszła z propozycją wysłania mi typowej angielskiej kartki. Mam nadzieję że nie nakręciłem za bardzo. :) Spodziewałem się jednej a tu koperta i aż cztery pocztówki i to jakie. Każda z nich inaczej oddaje życie na wyspach. Jak pisze Mila, nie mogąc zdecydować się którą widokówkę wysłać zdecydowała się wysłała wszystkie. Wszystkie bardzo ładnie opisała co jeszcze bardziej wzbudziło we mnie sympatię do Wielkiej Brytanii i oczywiście do Mili.

PS. A zapomniałem dodać że Mili bardzo spodobała się idea postcrossingu i jest duża szansa że dołączy do nas.
Mila Powodzenia!!! Wielkie dzięki jeszcze raz.

0 komentarze:

Prześlij komentarz